Don't Forget To Join US Our Community
×
blogger tipsblogger templatesWidget

Monday, 7 November 2016

DAUN SENNA ATASI SEMBELIT MELAMPAU

Salam, Liana nak cerita pasal Herblax shaklee yang diperbuat daripada DAUN SENNA. Kualiti DAUN SENNA yang digunakan adalah berkualiti sangat BAIK, dan bukannya bergred A- tetapi bergred A+++. Daun SENNA digunakan sebagai JULAP LEMBUT bagi atasi masalah sembelit melampau! 

Ha ni la DAUN SENNA






Sepintas lalu mengenai DAUN SENNA

1. Memang dah diakui, daun senna memang power, memang secara tradisinya digunakan untuk merawat sembelit. Kalau ada masalah sembelit, boleh cuba daun ini, ada yang buat teh daun sena. Jadi daun sena ini, boleh mencuci usus korang.

2. Ini pun diakui sejak zaman Rasulullah s.a.w. Satu hadith yang melaporkan rasulullah mencadangkan daun senna untuk merawat sembelit. Bila ilmu ini berkembang, sarjana Islam menggunakan ayat quran dan daun senna untuk membuat sihir jenis makanan. Biasa kita termakan benda yang kotor ini, air minuman daun senan digunakan bersama doa dan ayat quran untuk membuang sihir jenis makanan nih.

3. Senna ni bukan sekadar nak kasi usus bersih, masalah sembelit, tapi ianya penting untuk penyimpan zat. Salah satu herba yang bagus untuk slim, nak badan sihat, bertenaga, jawabnya kena detoks dulu. Salah satu cara detoks ialah dengan amalkan daun senna .

Banyak lagi kebaikan daun senna ini. Persoalannya, macam mana nak dapatkan daun senna yang terbaik ? Adakah daun senna itu dah ada contaminants ? dah beracun ? Mungkin boleh pilih sumber daun senna yang mempunyai #landmarkstudyterbaik, dan dibuktikan secara klinikal dan selamat.
 
**so korang boleh la cuba herblax sahklee ni, sebab salah satu bahan dalam herblax ni diperbuat dengan DAUN SENNA.

HERBLAX KELUARAN SHAKLEE YANG DIPERBUAT DARIPADA DAUN SENNA.

Liana ni memang sembelit tegar. Tahap minum air masak 3 liter pun tak jalan, makan buah pun tak jalan jugak, hurrmm memang sadiskan. Sejak kenal Herblax ni banyak masalah hilang. Tahu je la kan, kalau kita tak buang air besar sampai 3 atau 4 hari kan. Bak kata mak "angin taik pun naik kat kepala" hehehehe.. Sejak makan herblax ni lega banyak la perut ni, tak dek la semedang je buncit kan. 
Daun SENNA hidup di kawasan pergunungan. Oleh itu, HERBLAX keluaran SHAKLEE ini sangatlah terhad. JOM ORDER dengan LIANA. Cepat sebelum terlambat!

==============================
Hubungi : Liana/alin ( SID 1107816 )
SMS/Call/Whatsap : 0182768083
FB Page : JomVitalin
IG : @lianahalil
Blog : http://jomvitalin.blogspot.com/
==============================
Pengedar / agen Sah SHAKLEE di Damansara (Weekdays), Batu 9 Cheras, Mahkota Cheras (Everyday), Melawati/Zoo Negara (Weekend), Melaka (dengan temujanji) dan Via pos laju ke seluruh Malaysia dan Sabah/Sarawak.

 
 


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...