Don't Forget To Join US Our Community
×
blogger tipsblogger templatesWidget

Thursday, 9 October 2014

Bulan Oktober ni Shaklee Bagi ESP PROMOSI Lagi

Syukur Alhamddulillah. Promosi ESP datang lagi di bulan Oktober 2014 ni. Padahal baru jer promosi masa bulan Mac yang lepas, dan bulan Mac la juga saya naik pangkat sebagai Supervisor.
dengan terjualnya sebanyak 6 SET iaitu 42 canister, Banyak ke?? sikit je tu.. hehe 
Terima Kasih jugak kat mak shaklee saya Puan Dalina Ismail. kerana beliau tidak jemu-jemu bagi semangat, bagi ilmu, macam-macam la pengorbanan beliau dekat saya. ceh!! panjang pulak mukadimah nya ye.. Berbalik cerita ESP tadi.. 

Dekat bawah ni poster rasmi promosi ESP kali ni. Dah lain dah rupa poster ni kan.. Tu la kalau perasan la kan, poster Shaklee sekarang ni memang dah cantik-cantik dah.



ESP ni rasa dia natural vanila. Takdelah rasa vanilla sangat pun. Rasa dia rasa soya asli yang tidak manis. ESP ni istimewa sebab ia adalah sumber protein soya terbaik.

Bila kita minum ESP, ia menyebabkan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana ia bekalan sumber tenaga yang konsisten.

ESP menyediakan 14 gram protein soya Non-GMO berkualiti tinggi dengan sumber asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sentesis protein termasuk 9 asid amino penting.

Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemakdan bebas lektosa dan kolesterol.

ESP juga mengandungi 5 vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.

Nak senang, awak lihat saja poster kat dibawah ni. kira macam summary semua yang saya terangkan di atas.


Buat yang pertama kali dengar tentang ESP. 
ESP ni siapa2 boleh minum, tak kira lelaki atau perempuan, tua atau muda. Cuma kanak2 jer tak boleh. Kanak2 jangan lah bagi dia ESP, tapi kita boleh bagi dia mealshakes.

ESP ni orang minum untuk kulit cantik, untuk cegah gastrik, untuk tenaga, untuk kenyang lama bagi yang nak jaga berat badan, ibu2 hamil minum sebab protein dalam ESP bantu pertumbuhan janin, ibu menyusu minum ESP sebab nak pekat dan boost susu dan macam2 lagi. Jangan takut pula bila dengar ESP boleh boost susu, jangan risau kalau anda tak menyusukan anak, anda tak akan ada susu :-)

OK lah, apa-apa pun saya nak bagitahu bulan Oktober 2014 ni promosi ESP Shaklee.
Harga runcit satu canister RM150. Tapi bulan ni ada promosi. Jadi harga tu paham2 jela kan..Pasti harga yang terbaik dari saya. Pastikan anda PM atau whatsapp saya yer :-)

==============================
Hubungi : Liana/alin ( SID 1107816 )
SMS/Call/Whatsap : 0182768083
FB Page : JomVitalin
Blog : http://jomvitalin.blogspot.com/
==============================

Pengedar / agen Sah SHAKLEE di Plaza Damansara (Weekdays), Batu 9 Cheras (Everyday), Melawati/Zoo Negara (Weekend), Melaka dan pos laju ke seluruh Malaysia dan Sabah/Sarawak.



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...