Don't Forget To Join US Our Community
×
blogger tipsblogger templatesWidget

Monday, 12 May 2014

VITAMIN BAGUS UNTUK MINDA / IMUN ANAK-ANAK.

Sebagai ibu bapa,kita mesti nak tengok anak kita sihat,cergas dan cerdas.Kalau anak demam sikit je ,terus kita akan rasa risau kan...Pemakanan sangat penting untuk anak-anak yang kian membesar.Tambahan pula sekarang ni makanan segera amat mudah didapati.Selain itu,faktor pencemaran,kekurangan zat dalam makanan dan pelbagai lagi menyebabkan anak-anak semakin sukar untuk mendapat zat makanan yang mencukupi.Oleh kerana itu,kita disarankan untuk memberikan vitamin atau suplemen yang sesuai untuk keperluan zat mereka.



Set Shaklee untuk kanak-kanak

APAKAH KEBAIKAN SET INI ?
  • Omega Guard kaya dengan DHA & EPA yang penting untuk kecerdasan otak kanak-kanak
  • Mealshakes merupakan sumber protein yang diperkaya dengan 19 jenis vitamin sebagai nutrisi asas yang membantu tumbesaran kanak-kanak untuk kekal bertenaga
  • Sesuai untuk kanak-kanak yang mengalami masalah sembelit,kurang selera makan,kerap demam,selsema dan batuk
  • Juga berperanan untuk meningkatkan sistem imun kanak-kanak.
  • Sesuai untuk kanak-kanak yang berumur 1 tahun ke atas
  • Amat bagus untuk kanak yang obesiti.
Just nak share pengalaman saya...semua anak saya ambil Omega Shaklee...dalam minggu lepas,Haqim demam,masa tu stok Omega dah habis sebab ibunya lupe nak mengoder...huhuhu..akibatnya Haqim demam hampir seminggu.Kesian sangat.Suhu badan agak tinggi sampai cirit birit berbuih-buih..tak ada selera langsung nak makan tapi alhamdulillah dia masih menyusu badan,jadi dapatla jugak nutrisi melalui susu ibu yang memang terbaik tu..agak lama jugak la Haqim ni tak demam teruk macam ni sebabnya konsisten dengan Omega je..alhamdulillah...

Saya sarankan semua ibu bapa patut berikan Omega Shaklee untuk anak-anak.
KENAPA ???
  • Lengkap dengan kesemua 7 jenis asid lemak omega-3 yang diperlukan oleh badan termasuklah DHA & EPA
  • 100 % tulen dan bersih dari sisa logam yang merbahaya
  • Melalui proses penyulingan berperingkat untuk memastikan ianya selamat daripada logam berbahaya
  • Dihasilkan dari minyak ikan kecil di lautan dalam yang tidak terdedah kepada pencemaran
  • Ikan di lautan dalam mempunyai kandungan omega-3 yang lebih tinggi
Pilihan di tangan kita.Pilihlah yang terbaik untuk anak-anak....



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Hubungi : Liana/alin
SMS/Call/Whatsap : 0182768083
FB Page : JomVitalin
Blog : http://jomvitalin.blogspot.com/
Email : nlianahalil@gmail.com


Pengedar / agen Sah SHAKLEE di Plaza Damansara (Weekdays), Batu 9 Cheras 
(Everyday), Melawati/Zoo Negara (Weekend), Melaka dan pos laju ke seluruh Malaysia dan Sabah/Sarawak.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...